۱۳۸۸ فروردین ۴, سه‌شنبه

نمونه

با سلام به همگي و تبريك سال جديد.

از اونجايي كه قرار بود چند نمونه از چگونگي تحليل گرافيكي آيتم هاي تاثيرگذار در طراحي رو بگذارم اينجا، بهتر ديدم كه اين مهم مرتبط با كارمون هم باشه. در ادامه با تمركز بر موضوع برج، نمونه هايي از شيت هاي مسابقه اي جالب توجه با موضوع آسمان خراش رو مي گذارم كه چه به لحاظ تنوع ايده ها و نحوه ي نگرش بر موضوع و چه گرافيك هاي تحليلي و چه گرافيك شيت ها قابل توجه هستند. عنوانش 09skyscrapper competition است كه 3 مورد برنده ي نهمين دوره ي برگزار شده ش رو در اينجا قرار مي دم.


1st place

2d place
3d place

برگزيدگان افتخاري و نيز نمونه هاي سال هاي پيش از دوره ي نهم رو هم ميتونيد اينجا ببينيد. (برخورد اين پروژه هم با مسئله ي آسمانخراش جالبه و همين طور اين)

پيشنهاد مي شه (با توجه به علاقه مند بودن كلاس) اگر فرصت داشتيد هر كس يك مورد از اونها رو به دلخواه تحليل كنه، چه به نظر ايده اي كه در شكل دهي اونها به كار رفته، چه به لحاظ شيوه ي تحليل گرافيكي ايده اون ها و چه به جهت گرافيك كل شيت (تركيب بندي ها، رنگها، چيدمان و در نهايت مفهوم بودن و گويايي شيت ها).

يقين دارم كه نتيجه ي خوبي از اين كار خواهيم گرفت.

با اميد به اينكه پروژه ي تك تك افراد اين كلاس در پايان ترم، قابليت شركت در دوره ي بعد اين مسابقه رو داشته باشه. خدا رو چه ديديد...

و اميد كه سال نويي براي هممون باشه.